dinsdag 10 december 2019

JEZUS MET JE HELE HART VOLGEN




JEZUS MET JE HELE HART VOLGEN:


" Ze volgen het Lam, waar Hij ook heengaat." (Openbaring 14:4) 




Wees bereid om je voor Mij kwetsbaar op te stellen. Als ik dat van je vraag, is dat op dat moment het beste wat je kunt doen. Je verlangen naar een risicoloos leven is een vorm van ongeloof. Je verlangen om dicht bij Mij te leven staat op gespannen voet met je pogingen om risico’s te vermijden. Je nadert een kruispunt in je leven. Om Mij met je hele hart te volgen, moet je je neiging om voor veiligheid te kiezen, loslaten. Laat Mij je stap voor stap leiden. Als jij je blik vooral op Mij richt, kun je gevaarlijke wegen bewandelen zonder bang te hoeven zijn. Zo leer je je te ontspannen en te genieten van het avontuur van onze reis samen. Mijn soevereine vrede beschermt je overal, zolang je dicht bij Mij blijft.
Richt je op Mij als je op zoek bent naar zekerheid. Stiekem probeer je nog altijd je wereld te ordenen, zodat het leven voorspelbaar wordt en veilig voelt. Dit is niet alleen een onmogelijk doel, maar het heeft ook nog eens een negatief effect op je geestelijke groei. Als je eigen wereldje lijkt te wankelen, grijp mijn hand vast ter ondersteuning. Zo leef je bewust in afhankelijkheid van Mij. Verlang niet naar een probleemloos leven, maar wees juist blij dat die problemen je afhankelijkheid van Mij benadrukken. In de duisternis van tegenslagen zie je mijn stralende aangezicht veel beter. Geloof dat problemen in dit leven waarde hebben en laat ze je tot grote blijdschap stemmen. Onthoud dat er een eeuwig probleemloos leven op je wacht in de hemel!

 Onthoud dat er een eeuwig probleemloos leven op je wacht in de hemel!”




BRON: Uit “Dicht bij Jezus.”-Sarah Young.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.