vrijdag 28 februari 2020

DRAAG ENKEL DE LAST VAN VANDAAG




DRAAG ENKEL DE LAST VAN VANDAAG:

Volhouden in de beproeving, God zal niet toestaan dat je boven je krachten  beproefd wordt.”




Houd je blik op Mij gericht! Golven van tegenspoed spoelen over je heen en je neigt ernaar om op te geven. Wanneer je omstandigheden steeds meer aandacht van je vragen, dreig je het zicht op Mij te verliezen. Toch ben ik altijd bij je, Ik neem je bij de hand. Ik ken je situatie en Ik zal niet toestaan dat je boven je krachten wordt beproefd.
Het grootste gevaar voor jou is dat je je zorgen gaat maken over morgen. Als je de lasten van morgen vandaag al probeert te dragen, dan wankel je onder het gewicht en zal je uiteindelijk onderuit gaan. Leer jezelf aan om binnen de grenzen van vandaag te leven. Ik wandel op dit moment vlak naast je en Ik help om je lasten te dragen. Houd je blik gericht op mijn nabijheid nu.

BRON: Uit ‘Dicht bij Jezus’- Sarah Young.


 Want ik mag altijd dicht bij U zijn.
U houdt mijn hand vast.” (Psalm 73:23)

U hebt geen beproevingen te doorstaan die niet voor mensen te dragen zijn. God is trouw en zal niet toestaan dat u boven uw krachten wordt beproefd: hij geeft u mét de beproeving ook de uitweg, zodat u haar kunt doorstaan.”
(1 Korintiërs 10:13)


U hebt geen beproevingen te doorstaan die niet voor mensen te dragen zijn. God is trouw en zal niet toestaan dat u boven uw krachten wordt beproefd: hij geeft u mét de beproeving ook de uitweg, zodat u haar kunt doorstaan.”
(1 Korintiërs 10:13)








Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.