donderdag 13 september 2018

HET LICHT VAN LA SALETTE



HET LICHT VAN LA SALETTE:

"Het LICHT van LA SALETTE"




 LA SALETTE (de 1 é officieel door de rkk erkende verschijning van Maria) De BOODSCHAP die Maria ons daar gaf is van uitermate groot belang voor onze huidige tijd en de komende tijden! Laten we proberen goed de betekenis van die boodschap te begrijpen:Maria komt er  wenend GROOT NIEUWS verkondigen aan de mensen:ALS MIJN VOLK ZICH NIET WIL ONDERWERPEN BEN IK GEDWONGEN DE ARM VAN MIJN ZOON TE LATEN GAAN. HIJ IS ZO ZWAAR EN ZO DRUKKEND DAT IK HEM NIET LANGER KAN TEGENHOUDEN.”

wenende Maria in LA SALETTE


De boodschap van LA SALETTE is een LICHT dat de wereld verlicht! Daar wordt in één zin gezegd wat de mens te doen staat, namelijk:  ZICH ONDERWERPEN AAN GOD! Moesten allen hier gehoor aan geven dan zou het vlug gedaan zijn met de fratsen  van het kwade! Juist daarom is het van groot belang dat deze boodschap bekend gemaakt word aan de wereld!


"Maakt mijn boodschap goed bekend aan gans mijn volk."


Als nergens anders vraagt Maria er uitdrukkelijk tot 2x toe op het einde van de verschijning:”Maakt mijn boodschap goed bekend aan gans mijn volk!”


De boodschap van LA SALETTE:

ZICH ONDERWERPEN AAN GOD:


Het heiligdom van LA SALETTE op 1800m. hoogte in de Franse Alpen.



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.