vrijdag 18 december 2020

DE DONDER VAN GOD

 

 

 

GODS STORM KOMT ERAAN:

 Wees voorbereid, onheil kan weldra onze wereld treffen, Gods toorn staat op ontbranden!

 DE DONDER VAN GOD ZAL BRULLEN!

 



 Profetie:


De Heer heeft gezegd: Hoe lang nog blijven de bewoners van deze aarde zich halsstarrig gedragen tegenover Mij? Een volk dat het verschil tussen goed en kwaad niet meer kent!  Veel van mijn kinderen zijn niet meer met hun hart bij Mij. Ze zeggen het soms wel, dat hun hart bij mij is, maar in werkelijkheid is het bij de dingen van de wereld, ze hebben het       eeuwigdurende blijvende verruild voor het tijdelijke, voorbijgaande. (Dit volk eert mij met de lippen,maar hun hart is ver van mij.)  Ik ben jullie goedgunstig geweest, toen ik mijn Heilige moeder naar jullie heb gezonden om smekend en wenend jullie te vragen “zich te onderwerpen aan Mij.”

 (La Salette 19/9/1846)  Jullie hebben het hoofd van Haar afgewend en Haar oproep in mijn naam,  bespot en verworpen!



In La Salette kwam Maria de wereld waarschuwen:

ALS MIJN VOLK ZICH NIET WIL ONDERWERPEN BEN IK GEDWONGEN DE ARM VAN MIJN ZOON TE LATEN GAAN, HIJ IS ZO ZWAAR EN ZO DRUKKEND DAT IK HEM NIET LANGER TEGENHOUDEN KAN.”

 

 Wel, nu zeg ik jullie: GENOEG! Alles zal geschud worden, zuivering en tijden van rampspoed zullen komen. Kijk maar eens goed rond jullie dan zien jullie de vruchten van wat jullie al die tijd hebben gezaaid, dood en verderf hebben jullie gezaaid en dood en verderf krijgen jullie  nu als oogst. En nog ballen jullie de vuist richting hemel, alsof de rampen die jullie nu treffen onze schuld zouden zijn!

 Kom tot inkeer, en keer terug met gans jullie hart tot Mij, dan zal ik jullie terug goedgunstig zijn. Maar als jullie nog steeds niet willen, zal het hard gaan stormen, jullie zullen nergens beschutting vinden, want Ik de Heer ben jullie enige en veilige schuilplaats! Ik ben een Toren van Toevlucht.

Nu spreek ik nog in eenvoudige woorden tot jullie, maar wees aandachtig… Mijn spreken zal een brullen worden! Het zal aanzwellen tot een machtige donder! Die donder zal overweldigend zijn en niet te vatten. De wereld zal getroffen worden in golf na golf door rampspoed, als jullie zich niet bekeren! De TIJD DRINGT, dat iedere knie op de aarde en onder de aarde zich zal buigen voor Jezus de Heer! Ik ben geduldig geweest, ik heb jullie profeten gezonden, tenslotte ook de Koningin van die profeten, mijn heilige Moeder, zelfs dan nog wilden jullie niet luisteren. Het afkeren van Mij bleef maar doorgaan, maar Ik liet begaan en zoals altijd is het loon van de zonde onheil en tegenspoed. Het tijdperk is aangebroken waarin Ik jullie de ogen zal openen, en dat zal voor velen moeilijk zijn. Het is makkelijker om de duisternis te dienen en in een schijnwereld te leven, waar niks geen moeite kost, omdat de vijand jullie alles gratis geeft, om jullie zo in zijn netten te vangen. Mensen bouwen hun leven op de leugens van de vijand die hen in slaap sust en een valse gerustheid geeft.  Het is angstwekkend voor velen om de waarheid te zien.

 Mijn stem gaat boven alle andere stemmen uit, maar je hoort het niet omdat je geest vervuild is door de geluiden van de wereld.

Sta op en keer terug tot Mij, zegt de Heer.

Open dus je ogen, Mijn kind.

Laat je niet in slaap sussen door de leugens van de vijand.

 

Mijn donder zal verbijsterend zijn. Maar het is noodzakelijk omdat alle andere middelen verworpen geworden zijn.

 

Mijn mensen die op Mij vertrouwden zullen zich verheugen en zeggen: " Wij vertrouwden op Hem en Hij redde ons."

 

Keert u met gans uw hart en ziel terug tot de Heer onze God!”



“Mijn spreken zal een brullen worden! Het zal aanzwellen tot een machtige donder! Die donder zal overweldigend zijn en niet te vatten.”


“Toen riep hij luid met een stem die klonk als het brullen van een leeuw. En toen hij riep, spraken de zeven donderslagen.

 Toen de zeven donderslagen waren uitgesproken, wilde ik opschrijven wat ze hadden gezegd. Maar ik hoorde een stem uit de hemel zeggen: "Houd geheim wat de zeven donderslagen hebben gezegd. Schrijf het niet op." (Openbaring 10:3-4)


“De stem van de Heer dreunt over het water.
De machtige God laat de donder grommen.
Hij doet zijn stem klinken over de zee. De stem van de Heer is vol kracht.
De stem van de Heer is indrukwekkend.

(Psalm 29: 3-4)


"Schuld erkennen en terugkeren naar de harmonie met God, Hem erkennen als Schepper en Jezus als Verlosser, dát is nu de belangrijkste remedie voor de gehele mensheid."


 Dit lijkt op een zeer dreigende taal…mij komt het eerder als een teken, dat God diep bedroefd is in zijn mensenkinderen! Hij wil hen kost wat kost op een ander spoor zetten, het goede spoor!

Dwars door de hel zal de hemel op aarde werkelijkheid worden. Hou vol tijdens de uitingen van de hel, want het dient alleen maar om de mensheid wakker te schudden, zodat ze voor de hemel zullen kiezen.




"Want nooit is een profetie voortgekomen uit menselijk initiatief: mensen die namens God spraken 

werden daartoe altijd gedreven door de heilige Geest." (2 Petrus 1:21)


Moge Gods heilige Wil geschieden. Amen.

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.