dinsdag 30 april 2019

DE WEG NAAR HET HART VAN CHRISTUS


DE WEG NAAR HET HART VAN CHRISTUS:



Maria onderricht:
"Tot elke mensenziel zeg Ik: Laat je hart zodanig diep wortel schieten in Mijn Hart, dat de uit deze wortel opschietende boom zo groot kan worden dat je hem ononderbroken in je zielentuin ziet staan. Dan zul je elk ogenblik van je leven met Mij verbonden blijven, je laten motiveren door Mijn bloesems, eten van Mijn vruchten, onder het rijke bladerdek beschutting vinden tegen alle regen en stormen uit de wereld, en ononderbroken aan Mij, Mijn gesteldheden en Mijn verlangens worden herinnerd door het parfum van de boom, dat je hele tuin zal doen baden in de atmosfeer van de Hemel zelf.
Hoe laat een ziel haar hart diep wortel schieten in Mijn Hart? Door elk ogenblik van haar leven uitsluitend te verlangen naar eenheid met Mij en naar vlekkeloze navolging van Mijn innerlijke gesteldheden, die haar op onfeilbare wijze naar het Hart van de Christus kunnen leiden. Deze verlangens zijn het, die de wortel van het hart en Mijn grond volmaakt en blijvend met elkaar verbinden en de zielentuin maken tot een perceel van Gods Rijk op aarde. Ja, intens verlangen van de ziel naar eenheid met Mij en met Mijn gesteldheden is een gouden sleutel tot ontsluiting van de Verlossingswerken van de Christus in haar, en tot de voltooiing van het doel waartoe God haar in de wereld heeft gezonden. Hierdoor wordt de ziel tot spiegel die Gods Licht doorheen de Schepping helpt reflecteren en veel duisternis onwerkzaam kan helpen maken.
Ik spreek deze woorden vandaag omdat zij de zielen kunnen helpen ontwaken voor hun roeping tot volmaakte navolging van Jezus tot en met de omarming van de kruisen van het leven tot vervulling van Gods Wet van de Ware Liefde".
BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat
(Zie openbaringen , 8 april 2019)




“Streef naar eenheid met Maria, en naar vlekkeloze navolging van Haar innerlijke gesteldheden, die uw ziel op onfeilbare wijze naar het Hart van de Christus kunnen leiden.”




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.