woensdag 14 juli 2021

DE STEM DER GERECHTIGHEID

 

 

DE STEM VAN DE GERECHTIGHEID:



Profetie

 

De Heer spreekt:

 

De tijd is nu gekomen om Mijn Gerechtigheid uit te oefenen want de straf voor deze trouweloze generatie staat aan jullie deuren; Ik zal Mijn bevelen naar de letter uitvoeren; wanneer je een donderslag zult horen, dan zal Mijn Stem gehoord worden, donderend in jullie oren, luid weerklinkend tot aan de uiteinden van de aarde; weet dan dat de wereld en allen die daarin wonen de Stem van Gerechtigheid zullen horen: Het kwaad zal de dood brengen naar vele naties..

Bid en wees niet bevreesd of angstig, maar jullie die eindeloze jaren lang gespot hebben met Mijn Woorden en Mijn profeten met jullie tong sloegen, wees op je hoede! Want jullie hebben leugens gebruikt om jullie leugens te rechtvaardigen, jullie hebben Mijn Woorden inderdaad begraven in jullie eigen graf; ja, inderdaad, jullie hebben Mijn Woorden verdraaid; maar jullie zonden hebben een kloof veroorzaakt tussen jullie en Mij; en nu zal de Gerechtigheid niet teruggehouden worden; Ik zeg jullie, dat jullie komende dagen bitter zullen zijn wanneer Ik jullie zal confronteren... Bid en sta je oogleden niet toe dat zij zich in slaap sluiten!

 

Het Beest zit achter jullie aan, jullie vullend met zijn leugens en achtervolgt jullie in de stilte van de nacht om niet te worden onthuld; als een donkere schaduw die in het duister zwerft, zet hij valkuilen voor jullie neer; zijn mond is gevuld met obsceniteiten, en met al het onrecht dat hij jullie heeft aangedaan, generatie en zijn jullie je nog steeds niet bewust van zijn kwade bedoelingen... en zijn slechtheid? Hoeveel waarschuwingen moet Ik nog meer tonen?

 

De aarde zal beven en beven - en elk kwaad dat torenhoog  is gebouwd, zal instorten in een puinhoop en begraven worden in het stof van de zonde! Daarboven zullen de hemelen beven en de grondvesten van de aarde zullen wankelen! Bid dat de Hand van de Vader niet naar beneden zal komen in de winter.

De eilanden, de zee en de continenten zullen onverwachts door Mij worden bezocht, met donder en Vlam; luister goed naar Mijn laatste waarschuwende woorden, luister nu er nog tijd is.  Heffen jullie allemaal je gezicht op en zoek in de hemelen naar Mijn Heilig Gezicht om te overdenken! Hef uw ogen op naar de hemel en u zult niet omkomen.

En van mijn kant kijk Ik met Mijn Ogen neer op de wereld van vandaag, natie na natie doorzoekend, ziel na ziel afspeurend naar wat warmte, naar wat vrijgevigheid en naar wat liefde, maar zeer weinigen genieten van Mijn gunst; zeer weinigen nemen de moeite om een ​​heilig leven te leiden; en de dagen vliegen voorbij en de uren worden nu geteld voor de grote vergelding.

 

BRON: onbekend profeet (uit de wereldwijde profetengemeenschap)

 

 

 

"Als ik de donder hoor, klopt mijn hart in mijn keel.

Het bonst van angst.

 Hoor het dreunen van de donder,

het geluid van Gods stem als Hij spreekt!

 Hij laat de bliksemstralen langs de hemel flitsen.

Ze flitsen tot het eind van de aarde.

 Zijn stem dreunt achter hen aan.

Hij dondert met machtige stem.

Het blijft bliksemen terwijl Hij dreunend spreekt.

 Wonderlijk is het als Gods stem dondert.

Hij doet machtige dingen die wij niet begrijpen.

 Hij laat het sneeuwen op aarde.

Hij laat de stortregen neerkletteren.

 De mensen kunnen niet verder werken.

Ze begrijpen dat Hij die dingen doet."

(Job 37:1-7)



 



Berouw! En vraag de Vader om toe te geven.

 

 

Denk twee keer na voordat je oordeelt; denk meer dan twee keer na voordat je de werken van de Heilige Geest veroordeelt; Ik zal niemand sparen die de Heilige Geest bespot en Hem regelrecht lastert. Justitie zal ze naar de onderwereld sturen.

 

"De storm komt uit Gods voorraadkamer.

De wind brengt kou mee.

 Door de adem van God bevriest het water.

Rivieren veranderen in ijs.

 Ook maakt Hij de wolken zwaar van water.

Het zonlicht splijt de wolken weer uiteen.

 De zon schijnt over de hele aarde

en doet wat Hij beveelt.

 Soms straft Hij de aarde ermee,

soms is het een zegen.

Maar altijd is het volgens Gods bedoeling.

 Luister hier alsjeblieft naar, Job.

Let op Gods wonderen.

 Begrijp jij hoe God de bliksem stuurt?

Begrijp jij hoe Hij zijn licht over de aarde laat schijnen?

 Begrijp jij hoe de wolken zijn opgehangen?"







Begrijp jij iets van de wonderlijke dingen die de volmaakt wijze God doet?

(Job 37:9-16)

 


 Zie ook blog: Bekeringskreet:

https://jezusmariagroep.blogspot.com/2021/04/bekeringskreet.html


 

 



 

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.