dinsdag 28 december 2021

DE FUNDAMENTEN VAN DE AARDE ZULLEN WANKELEN

 

 

 

DE FUNDAMENTEN VAN DE AARDE ZULLEN WANKELEN:




 

Profetie:

 

De Heer spreekt tot Zijn volk:



 

 

 

 Zuivering zal over de wereld komen!

 

Mensenkinderen, het kwaad dat jullie gesticht hebben, zal als een boemerang op jullie terugkaatsen. Wie het kwade als goed laat doorgaan, zal sidderen. De dood zal aan hun deuren langskomen. Voordat dit gebeurt doe ik nog een oproep om jullie knie te buigen voor jullie God. Jullie doofheid heeft jullie tot slaven van het kwaad gemaakt! Ontwaak!

Nu het nog kan… Door jullie zonden hebben jullie onschuldige mensen tot slachtoffer gemaakt en onnodig groot lijden veroorzaakt!

 

Jullie vernietigen zichzelf en trekken alle kwaad met dikke touwen op jullie af, terwijl  een leven in onderwerping aan Mij, veel zegen en heil kon brengen. Een ommekeer kan nog altijd, maar dan is het nu wel de hoogste tijd om die te laten plaatsvinden! Niemand zal aan iets ontkomen. De bozen moeten niet denken dat ze aan Mijn Gerechtigheid zullen ontvluchten. Ze zullen vallen en in diepe duisternis gestort worden! De rechtvaardigen zullen bij Mij een Schuilplaats vinden. Ook in de Ark van Mijn heilige Moeder, zal het veilig zijn in deze tijden van Gerechtigheid!

Meerdere keren heb ik gewaarschuwd, dat dit niet zo verder kon, maar jullie hebben het hoofd afgewend van Mij en Mijn woorden! Luister nu toch, en kom tot inkeer.

 

DE HEER ZEGT: “Ik maak een EINDE aan de uitgelatenheid van dit volk! Er zullen klappen vallen.”

 

 Na elke zuivering wordt nieuw leven en nieuwe hoop geboren!

 



 

Er zal geen dood meer zijn, geen rouw, geen jammerklacht, geen pijn, want wat er eerst was is voorbij.”

“De Heer GOD vernietigt de dood, en veegt de tranen van alle gezichten, op heel de aarde wist Hij de smaad van zijn volk uit, de HEER heeft het gezegd!”

( Jesaja 25:8)

  Wij verwachten echter naar zijn belofte nieuwe hemelen en een nieuwe aarde, waar gerechtigheid woont.” (2 Petrus 3:13)

Een aarde waar Hij Zijn plan zal waarmaken: Hij zal een volmaakte eenheid zijn met degenen die Hem oprecht liefhebben en dienen, ondanks hun tekortkomingen. Dan zal Gods diepste verlangen volmaakt en voor EEUWIG ten volle vervuld worden: “IK ZAL JULLIE GOD ZIJN EN JULLIE MIJN VOLK!”

 

“Want zie, de HEER zal komen in vuur,

en Zijn strijdwagens zullen komen als een wervelwind,

om in grimmigheid Zijn toorn te laten gelden,

Zijn bestraffing in vlammen van vuur.

Want met vuur en met Zijn zwaard zal de HEER een rechtszaak voeren met alle vlees.

Zij die door de HEER dodelijk gewond zijn, zullen talrijk zijn.”

(Jesaja 66:15-16)

 

“Wat Ik je zal laten zien, gaat nog niet gelijk gebeuren. Maar uiteindelijk zal Ik het doen! Als het lang duurt, blijf dan verwachten dat Ik het zal doen, want het staat vast dat Ik zal komen.”  

  (Habakuk 2:3)

 

" Toen dreunde en beefde de aarde.

De fundamenten van de hemel schudden en schokten:

de Heer was woedend over wat er gebeurde."

(2 Samuel 22:8)

 

 



 

"Zou het land niet beven van zoveel slechtheid? Zou niet iedereen treuren? Ja, het land zal opkomen als het daglicht, het zal door de Heer verstoten worden en dan wegzinken zoals het water..."

(Amos 8:8)

 



 

" Maar de Heer God is de Waarheid. Hij is de levende God, de eeuwige Koning. Als Hij Toornt, beeft de aarde. Geen volk overleeft het als Hij  toornig op hen is. Zeg tegen de volken: Goden die de hemel en de aarde niet hebben gemaakt, zullen weer van de aarde en vanonder de hemel verdwijnen. God maakte de aarde door zijn kracht. Hij maakte de wereld met wijsheid. Hij plaatste de hemel met verstand. Als Hij spreekt, dreunt zijn stem langs de hemel als het dreunen van de zee. Hij roept de wolken van het einde van de aarde. Hij laat het bliksemen en regenen. Hij haalt de wind uit zijn voorraadkamers."

(Jeremia 10:10-13)

 

 

 

"Wie ontzag heeft voor de HEER, haat het kwaad.

Ik verafschuw trots en hoogmoed,

valsheid en leugens."

(Spreuken 8:13)

 

“Water en Vuur zullen alle hoogmoed der mensen verslinden en alles zal vernieuwd zijn en God zal gediend en verheerlijkt worden.

(Maria, in het ‘geheim van La Salette.’)

 

“Iedereen die ik liefheb wijs ik terecht en bestraf ik. Zet u dus volledig in en breek met het leven dat u nu leidt.” 

(Openbaring 3:19)

 

“ Als Hij ons bestraft, is dat op het moment zelf niet fijn, maar pijnlijk. Maar uiteindelijk levert het iets goeds op. Want als we aan de opvoeding van onze Vader gehoorzaam zijn, zal Hij blij met ons zijn.”  (Hebreeën 12:11)

 Het is donker in de wereld. De mist wordt steeds dikker. Waar geen inzicht is, gaat het volk ten onder. De Heer wil niet dat wij in de duisternis blijven, maar Hij wil ons leiden met Zijn overwinnend licht.


Mensenkinderen, bid om erbarmen!

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.