dinsdag 21 december 2021

ONTWAAK UIT UW PASSIVITEIT

 

 

 

 

ONTWAAK UIT UW PASSIVITEIT:

 



Profetie:

 

We leven in een tijdperk van  Heiliging, het tijdperk van ‘de Geest.’ Maar daarvoor moeten we eerst ontwaken uit onze passiviteit, en terug de Geest aan het woord laten in ons geloofsleven!

 

'" Zijt gij zó onverstandig? Gij zijt begonnen met de Geest, eindigt gij nu met het vlees?"

(Galaten 3:3)

 

De Heer spreekt tot Zijn kinderen:

 

Deze wereld is een oord van duisternis geworden, het was de bedoeling dat het een paradijs zou zijn voor de ‘kinderen van het licht.’ Ik nodig mijn kinderen terug uit om een leven te leiden in navolging van Mijn welbeminde Zoon Jezus Christus, en het Licht terug te laten schijnen in jullie duistere wereld. Ik wil Mijn wereld terug, niet als een oord van duisternis maar als een paradijs vol van het Licht en Vuur dat Mijn Zoon naar jullie bracht! Laat de H.Geest jullie Leidsman zijn om deze opdracht die Ik jullie geef tot een goed eind te laten brengen, en laat mijn Rijk doorbreken in jullie harten en jullie wereld!

Aan elke ziel richt ik deze dringende uitnodiging om het tij van richting te doen veranderen.

 

 



 

"Jezus antwoordde: ‘Werkelijk, Ik verzeker u, niemand kan het koninkrijk van God binnengaan tenzij hij geboren wordt uit water en Geest."

(Johannes 3:5)

 

 

 

"Jezus zei: ‘Werkelijk, Ik verzeker u, alleen wie opnieuw wordt geboren, kan het koninkrijk van God zien."

(Johannes 3:3)

 

Jezus sprak:” Ik ben gekomen om op aarde een VUUR te ontsteken, en wat zou ik graag willen dat het al brandde!

 

(Lucas 12:49)

 



 

Jezus zei:”Waarom toch noemt ge Mij Heer, Heer, als ge niet doet wat ik zeg?” 
 Matteus 8: 15:” Dit volk eert mij met de lippen, maar hun hart is ver van mij!”


 Wees dus VURIG!

 

Ontwaakt slapersta op uit de dood en Christus' licht zal over u stralen" (Efeziërs 5:14)

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.