donderdag 28 april 2022

DE TIJD DRINGT!

 

 

 

DE TIJD DRINGT!

 



 

Profetie:

 

De Heer spreekt:

 

Schepping, O Schepping, in wat voor toestand zijn jullie beland. Jullie buigen zich voor jullie afgoden als nooit tevoren, zonder te beseffen wat dit met zich meebrengt! De duivel is jullie Vader geworden en jullie buigen voor hem alsof het niks is. Deze wereld is er veel slechter aan toe dan in de tijd van Noach, ja zelfs dan in de tijd van Sodom en Gomorra. Ik heb genoeg van jullie banaliteiten en perversiteiten, nog nooit is de Schepping Mij zo afvallig geweest! Jullie roepen met luide stem Mijn Gerechtigheid over jullie af. En inderdaad die is op komst, jullie hebben de tijd van mijn Barmhartigheid afgewezen, nu kan ik enkel nog Mijn Gerechtigheid laten gelden. U bent gewaarschuwd: ’Mijn Storm is op komst!’  DUS:

DE TIJD DRINGT, Keert onmiddellijk naar Mij terug met bidden en vasten. Toen Jona naar Nineve ging om te Waarschuwen, liet de koning het ganse volk zich tot Mij keren. Nu draalt geen enkeling nog om de oproepen die ik via mijn profeten overal ter wereld zend. Het is precies dat jullie verlangen om voor eeuwig in de duisternis te willen verblijven!  Ik zal VUUR uit de hemel laten komen om dit zondige volk weg te vegen, daarna, zal er water komen die de ganse aarde zal zuiveren! De rechtvaardigen zal ik sparen, en zij zullen een prachtige nieuwe tijd zien.  Ik wil de Schepping herstellen naar zijn oorspronkelijke staat van voor de zondeval, zonder zonde dus en zonder kwaad. Maar daar wil ik jullie medewerking voor hebben, jullie moeten zich AFKEREN van jullie zondigheid, en mij met hart en ziel terug dienen en vereren!  Neem geen afwachtende houding aan, en blijf niet wachten op iets wat niet komt en niet van Mij is. Maar werk mee aan Mijn plan van redding, en zet u actief in!

 


"Trouwelozen! Beseft u dan niet dat vriendschap met de wereld vijandschap jegens God betekent? Wie bevriend wil zijn met de wereld, maakt zich tot vijand van God."

(Jakobus 4:4)

 

"Wie onberispelijk leeft, gaat een veilige weg,

wie op kronkelpaden gaat, wordt ontmaskerd."

(Spreuken 10:9)

 

 “Om hun ontrouw jegens Mij heb Ik Mijn gelaat van hen afgewend en ze aan hun vijanden overgeleverd, zodat ze gevallen zijn door het zwaard. Ze hebben gekregen wat ze om hun onreinheid en hun zonden verdienden: Ik heb Mijn gelaat van hen afgewend!

(Ezechiel39: 23-24)

 

 

 “In een oogwenk breng Ik Mijn Gerechtigheid nabij, Mijn heil verschijnt, Met Machtige Arm doe ik de volken recht wedervaren.”

(Jesaja 51: 5)

 

“En nu is de tijd gekomen dat de mensen die de aarde vernietigen, zelf vernietigd zullen worden."

( Openbaring 11:18)



 

 

"Rijkdom helpt je niet op de dag van Gods toorn,

rechtvaardigheid redt van de dood."

(Spreuken 11:4)

 



 

"Maar mijn redding zal voor eeuwig duren en mijn overwinning zal voor eeuwig blijven bestaan."

(Jesaja 51:6b)

 



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.