dinsdag 7 november 2023

MOOIE TOEKOMST

 

MOOIE TOEKOMST:



Profetie:

De toekomst is niet donker en somber, maar ongelooflijk helder en vol hoop. 

Jezus Christus kijkt naar de horizon, waar de zon opkomt, als symbool van het steeds groter wordende koninkrijk van God. Veel christenen geloven de leugen dat deze wereld steeds donkerder en donkerder wordt, maar Jezus Christus is niet de schemering; Hij is de dageraad, de heldere morgenster, de nieuwe dag

( Opgepast, het kan wel nog moeilijk worden, maar het zal niet moeilijk blijven, want er komt iets nieuws!
Zijn koninkrijk neemt met de dag toe, en Zijn licht schijnt steeds meer in deze wereld, totdat Zijn volle glorie wordt geopenbaard. Houd moed en heft uw hoofd omhoog want uw redding is nabij!

'Aan de uitbreiding van zijn regering en aan de vrede zal geen einde komen. Hij zal regeren op de troon van David en over zijn koninkrijk, en het vanaf dat moment tot in eeuwigheid met gerechtigheid en rechtvaardigheid vestigen en handhaven. De ijver van de HEER, de Almachtige, zal dit tot stand brengen.' (Jesaja 9:7)

" Want ooit zullen alle mensen mijn macht en majesteit leren kennen. De aarde zal er vol van zijn, net zoals de zee vol is van water."
(Habakuk 2:14)






'Wees dus niet bang, want ik ben bij je; wees niet ontzet, want Ik ben jouw God. Ik zal je sterken en helpen; Ik zal je steunen met mijn rechtvaardige rechterhand.' (Jesaja 41:10)

'Echt, ik zeg je:  als je niet wordt zoals de kinderen , zal je nooit het koninkrijk der hemelen binnengaan.' 
(Mattheüs 18:3)

Jezus Christus zei dat Hij niet van ons verlangde dat we vol religieuze kennis zouden worden. Hij zei dat we gewoon als een klein kind kunnen worden: open, vertrouwend, kwetsbaar en spontaan. Als we als kleine kinderen worden, wordt ons hart geopend om Jezus Christus te leren kennen en het koninkrijk van God in ons leven te ervaren. Het gaat erom echt te zijn, geen religieuze maskers te dragen, maar echt te zijn wie we zijn, zonder iets te vervalsen.

Ik ben zowel je beste vriend als je Koning. Loop hand in hand met mij door het leven. Samen zullen we alles onder ogen zien wat de dag brengt: vreugde, moeite, avontuur, teleurstelling. Wat je met Mij deelt, is niet voor niets.




'Kom naar mij toe, jullie allemaal die vermoeid en belast zijn, en ik zal jullie rust geven.' (Mattheüs 11:28)

BRON: profeet D.S. uit Amerika.

Laat Jezus toe in jouw leven en in jou hart, geef hem de plaats die hem toekomt! De voornaamste plaats!




   "JEZUS CHRISTUS IS DE ENIGE EN WARE REDDER DER MENSEN."

Voor altijd bent u heilig, O Heer:







Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.