zondag 15 oktober 2023

ER IS HOOP

 ER IS HOOP:



Als ik nu maar de wereld kijk, dan zie ik dat er geen hoop is. Maar juist daarom spreekt de Schepper : “Ik ben de schepping aan het herstellen, en jullie mogen me daarbij helpen." " Ik geef  een boodschap van hoop voor mijn mensen.”
God heeft een plan om de schepping, zoals ze oorspronkelijk door Hem bedoeld was, te herstellen. Niet naar de schoonheid van vroeger. Niet opnieuw naar het oude paradijs. Nee, iets veel mooiers, iets veel beter. Zonder de slang die de mens tot duisternis verleidt, maar in de veiligheid van Zijn Geest, die jullie leidt in de wegen van waarheid.

Geloof steeds, dat God, EEN GOD van het onmogelijke is, Hij kan elke situatie, hoe uitzichtloos ze ook is omkeren, hij kan alles ten goede laten keren ook in jouw leven. Hij is Licht, en daar kan geen duisternis tegenop. Verander je denken, en zie niet alles negatief in, denk hoopvol want HET LICHT overwint. Leer te denken zoals ook de Engelen Gods dat altijd doen, leer te kijken vanuit hun perspectief, het brengt je dichter bij de realiteit van Gods hoopvolle toekomst! ER IS HOOP WANT DEZE WERELD behoort toe aan God, en hij gaat alles nieuw maken ongeacht het duistere handelen van de mensheid. Niks zal Zijn plannen verhinderen! Wees een verrijzenis- christen, HOOPVOL dus!

"Mijn plan met jullie staat vast – spreekt de HEER: Ik heb jullie geluk voor ogen, niet jullie ongeluk; Ik zal je een hoopvolle toekomst geven."
(Jeremia 29:11)




"Maar al moet u nog korte tijd lijden, God, de bron van alle genade, die u geroepen heeft om in Christus deel te krijgen aan zijn eeuwige luisterHij zal u sterk en krachtig maken, zodat u staande zult blijven en niet zult wankelen." 
(1 Petrus 5:10)

"U die uw hoop vestigt op de HEER:
wees allen sterk en houd moed."
(Psalm 31:25)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.