vrijdag 29 januari 2021

GODS PLAN MET DE WERELD

 

GODS PLAN MET DE WERELD:


 


Gods plan voor ons, is altijd groter en veel mooier dan onze eigen plannen!”



 

“KINDEREN, BID DAN TOCH

 

Helpt mee bouwen aan het herstel!

 

De Heer spreekt tot Zijn kinderen:

 

Veel van Mijn kinderen, verspillen, in deze verwarde tijden, hun tijd met het bevredigen van hun nieuwsgierigheid, op zoek naar nieuwtjes, zoals het ontrafelen van de werken der duisternis, en om dit dan te gaan rondstrooien, hiermee verdoen ze niet alleen hun tijd nutteloos, maar jagen ze ook hun medemens angst aan en zaaien verwarring (angst en verwarring zaaien, zijn geen vruchten van de H.Geest, maar zijn kenmerkend voor de werken der duisternis, die wil niks liever dan verwarring in  de ganse schepping te zaaien, daartegenover staat de rust en harmonie die Ik wil herstellen. Help mee aan dit plan van herstel door je kostbare tijd te gebruiken om in stilte met Mij te verblijven en je tijd te besteden aan gebed. Zo help je mee aan het herstel van de harmonie van de ganse Schepping!

 Een houding van Stil zijn met Mij en gebed, weerspiegelt een houding van VERTROUWEN op Mijn Plan.

Kinderen, door het gebed ontvangen jullie rijke zegen, en genaden.

 

Zie ook nog een oude blog: bidden-gebed:

 

https://jezusmariagroep.blogspot.com/2012/04/bidden-gebed.html

 

Zolang de hevige oorlog die momenteel woedt tussen de kinderen van het Licht en de kinderen van de duisternis, moeten we waakzaam zijn, en ons verdedigen met de wapenen van het geloof, waarvan HET GEBED, één der voornaamste en sterkste is. Blijft volhouden  kinderen van het Licht, de overwinning is beloofd, Het LICHT zal uiteindelijk de duisternis overwinnen!

 

“Beken elkaar uw zonden en bid voor elkaar, dan zult u genezen. Want het gebed van een rechtvaardige is krachtig en mist zijn uitwerking niet.” (Jakobus 5:16)

 

"Het licht schijnt in de duisternis en de duisternis heeft het niet in haar macht gekregen."

(Johannes 1:5)

 

"Wees waakzaam, wees op uw hoede, want uw vijand, de duivel, zwerft rond als een brullende leeuw, op zoek naar een prooi."

(1 Petrus 5:8)

 

"En wanneer dan mijn volk, het volk dat mij toebehoort, het hoofd buigt, al biddend mijn aanwezigheid zoekt en terugkeert van zijn dwaalwegen, dan zal ik het aanhoren vanuit de hemel, zijn zonden vergeven en het land genezen."

(2 Kronieken 7:14)

 


“Als Mijn volk, biddend Mijn aanwezigheid zoekt, en tot Mij terugkeert, zal ik hun zonden vergeven en genezing schenken.”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.