vrijdag 22 januari 2021

ZOEK DE STILTE

 

 

 

MENS, ZOEK DE STILTE!




 

 

Profetie:

 

De Alwetende spreekt:

 

Mijn kinderen, wat zoeken jullie toch jullie heil in de onrust en de verwarring van deze wereld? Neen, daar ligt jullie geluk niet. Zoek Mij in de Stilte en de rust, en kom daar tot diepe AANBIDDING tot Mij,en vervolgens tot een diepe overgave aan MijIk laat mij vinden in de Stilte en diep in je hart, in een hart dat de invloeden en geluiden van de wereld heeft afgesloten, want daar voel ik mij thuis en daar zal je me dan ook vinden. Jullie leven in een wereld vol van onrust en verwarring. Keer je ervan af en ga op zoek naar Stilte en rust, daar ben ik te vinden, en laat ik Mij vinden, niet in het lawaai en het rumoer van deze Goddeloze wereld. Mijn vijand spuugt in jullie richting bergen van lawaai, onrust, grote verwarring.

 Daarmee wil hij jullie losmaken van Mij! Sta dit niet toe. Zonder je af… (zet die radio uit, die T.V. met zijn hersenspoelingachtige nieuwsberichten en programma’s, je computer met een internet vol van onwaarheden, perversie en duivelse strategieën…)

Wees gewaarschuwd! Er komt een vloedgolf van verwarring en onrust op jullie af. Wie zich niet geworteld heeft in Mij, dreigt meegesleurd te worden! Ik wil jullie naar de vredige weiden vol van hemelse heerlijkheid

voeren, mijn vijand geeft je enkel onheil en leed!

Welke keuze gaan jullie maken? Jullie lot ligt ook in jullie eigen handen, in de keuzes die je nu zult maken. Bidt om wijsheid en inzicht om  de juiste keuze te maken, en de goede weg in te slaan. Nu is het de hoogste tijd om dit te verwezenlijken.

Bid om de H.Geest dat hij jullie helper mag zijn hierin!


"De Heer zorgt voor mij zoals een herder voor zijn schapen zorgt. Ik kom niets tekort.  Hij laat mij rusten in groene velden. Hij laat mij drinken uit rustige stroompjes.  Hij geeft me kracht. Hij helpt me om te leven zoals Hij het wil."

(Psalm 23:1-3)




 


 

Laten we dus alles op alles zetten om te kunnen binnengaan in die rust, en zo voorkomen dat ook maar iemand een voorbeeld van ongehoorzaamheid volgt en te gronde gaat."

(Hebreeën 4:11)


Aanbiddingslied Jezus: (Engels gezongen.)



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.