vrijdag 14 juni 2024

UIT ALLE STAMMEN EN RASSEN EN TALEN

 UIT ALLE STAMMEN RASSEN EN TALEN:

Profetisch droomvisioen:




Goede vrienden, enige tijd geleden werd mij op een nacht een zeer mooie droom geschonken, deze heeft mij heel erg bemoedigd. Daarom wil ik hem delen met jullie opdat jullie er ook bemoedigd door worden.
Ik bevond mij in een grote massa mensen, alle soorten van mensen, blanken, zwarten en kleurlingen, allen stapten dezelfde richting uit. In de richting van een grote troon. Op deze troon zag ik JEZUS CHRISTUS zitten badend in een wit stralend  licht. Er heerste een sfeer van groot geluk bij al deze  mensen, ze waren allen zeer hartelijk voor elkaar iedereen hielp elkaar, er was een grote blijdschap onder de mensen, ik ervaarde een diepe innerlijke vreugde, een onbeschrijfelijk geluk. Het gelaat van Christus straalde van vreugde, om al zijn mensenkinderen, die zijn richting uitkwamen.

Die grote groep mensen, zijn dezen die zich gewassen hebben in het bloed van het Lam, zij die de duisternis van deze wereld achter zich hebben gelaten, en opgaan naar HET LICHT.


"Daarna zag ik een groep mensen die zó groot was dat niemand hen kon tellen. Het waren mensen van alle volken en stammen, landen en talen. Ze stonden voor de troon en voor het Lam. Ze hadden lange witte kleren aan en hielden palmtakken in hun handen. En ze riepen luid: "Wij zijn gered dankzij onze God die op de troon zit, en dankzij het Lam!"
(Openbaring 7:9)

"Aan de koning der eeuwen, de onvergankelijke, onzichtbare en enige God, zij de eer en glorie tot in alle eeuwigheid. Amen."
(1 Timotheüs 1:17) 





 " Want ooit zullen alle mensen mijn macht en majesteit leren kennen. De aarde zal er vol van zijn, net zoals de zee vol is van water."

(Habakuk 2:14)


"Want God wil dat iedereen in de hemel, op de aarde en onder de aarde de knieën zal buigen voor Jezus. Hij wil dat iedereen hardop zal toegeven dat Jezus de Heer is. Want dat eert God de Vader!"

(Filippenzen 2:10)



                               JESUS CHRIST IS LORD.



"En het zal zijn in de laatste dagen, zegt

God,

dat Ik zal uitstorten van Mijn Geest op alle vlees;
en uw zonen en uw dochters zullen profeteren,
uw jongemannen zullen visioenen zien
en uw ouderen zullen dromen dromen."
(Handelingen2:17)



JESUS CHRIST LIGHT OF THE WORLD.

“Wolven en schapen zullen samen grazen. Leeuwen zullen net als koeien gras eten. Slangen zullen stof eten. Ze zullen niemand kwaad doen. Op mijn heilige berg zal niemand een ander nog kwaad doen, zegt de Heer."
(Jesaja 65:25)



  

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.