dinsdag 15 juni 2021

KINDEREN VAN HET LICHT, WEES PARAAT

 

 KINDEREN VAN HET LICHT, WEES PARAAT!


 


Profetie:

 

God wil in dit tijdperk, Zijn strijders afvuren als kanonnen in het kamp van de vijand! Daar moeten we het terrein dat het kwade de afgelopen eeuwen heeft ingenomen gaan herwinnen… Reeds in 1846 riep Maria ons op in Haar boodschap van La  Salette:  STRIJD KINDEREN VAN HET LICHT!’  Maar de kinderen van het Licht hebben niet gereageerd. Ze zijn werkeloos blijven toekijken en afwachten (men heeft zich laten misleiden door de leugens van de vijand!) tot God alles zelf zal doen…maar zo werkt het niet. God wil Zijn kinderen betrekken in de strijd, zijn Rijk moet tot stand komen met hulp van Zijn schepselen.

Richt je vurige gebeden tot de hemel, die een aanstoot zijn in de ogen van het kwaad. Verlam het kwaad en breng Gods geest tot leven!

 

De H.Geest, de H.Moeder Gods Maria, en de H.Engelen en Aartsengelen, leiden ons en zijn onze medestrijders in deze grootse strijd, de definitieve strijd in deze laatste tijden, die uiteindelijk in de overwinning van het Licht zal beslecht worden!

 

Bid om de H.Geest op voorspraak van Maria, om uw taak te kennen binnen dit plan. God heeft voor ieder van ons een eigen unieke taak.

“De ware zin van ons christelijke leven bestaat in het verwerven van de H.Geest.”

(Citaat van de H.Serafim van Sarov.)

Het is tijd dat het Leger van God naar het front trekt om te strijden om de vijand en zijn trawanten terug te dringen, en aan God terug te geven wat Hem toebehoort!

Vreest niet!

 

"Wees niet bang, want ik ben bij je,

Vrees niet, want ik ben je God.

Ik zal je sterken, ik zal je helpen,

je steunen met mijn onoverwinnelijke rechterhand."

(Jesaja 41:10)



 

 

"Moet je door het water gaan - ik ben bij je;

of door rivieren - je wordt niet meegesleurd.

Moet je door het vuur gaan - het zal je niet verteren,

de vlammen zullen je niet verschroeien."

(Jesaja 43:2)

 



 

"Wie overwint zal samen met mij op mijn troon zitten, net zoals ik zelf overwonnen heb en samen met mijn Vader op zijn troon zit."

(Openbaring 3:21)

 



 

 

"De Heer gaat als een vriend om

met mensen die ontzag voor Hem hebben.

Hij leert hen wat zijn verbond met hen inhoudt.

 Ik vertrouw altijd op de Heer,

want Hij redt mij van elke vijand."

(Psalm 25:14-15)

 

Is het niet verbazingwekkend om te bedenken dat onze God en Vader Zijn geheimen met ons wil delen? Vind je het niet geweldig om te denken dat we vrienden van God zijn? Ik ben ervan overtuigd dat de Heer altijd op zoek is naar degenen met wie Hij Zijn hart kan delen.



Als ik aan deze belofte denk en aan Gods verlangen om Zijn geheimen met mij te delen, word ik nederig door de gedachte. Mijn gebed is dat we in staat zullen zijn om ons stil te houden van alle afleiding en het lawaai van de dag, zodat we het zachte gefluister van de stem van onze Vader kunnen horen als Hij ons in vertrouwen neemt.

KINDEREN VAN HET LICHT STRIJD voor je God en VADER!

Laten we strijden voor het Rijk Gods.



 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.