donderdag 12 juli 2018

JEZUS KLOPT OOK OP JOU DEUR




JEZUS KLOPT OOK OP JOU DEUR!

Ik sta voor de deur en klop aan.


Let op: Ik sta voor de deur en klop aan. Als iemand naar Mij luistert en de deur opendoet, zal Ik bij hem binnen komen. Dan zullen we samen eten: hij met Mij en Ik met hem.” (Openbaring 3:20)

Klop... klop... klop.....
hoor jij ook dat kloppen
aan de deur van je hart?
Het is de Heer Jezus
die heel geduldig op jou wacht.
Hij vraagt je: "Mag ik binnen komen?
Jouw hart maak Ik blinkend schoon
Ik help je om alles op te ruimen
Ik ben Jezus, Gods eigen Zoon".
Doe de deur nu maar open
"Welkom Jezus, kom er in!"
Daar krijg je nooit meer spijt van,
dit is een goed begin
.

Nu is het feest, ook in de hemel
omdat Jezus mag wonen in jouw hart
aan Zijn Liefde voor jou komt nooit een einde
Hij heeft altijd al op jou gewacht!
 
“Wees dus VURIG en begin een nieuw leven. Ik sta voor de deur en klop.”


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.