zondag 23 augustus 2020

GODS GERECHTIGHEID




DE TIJD VAN GODS GERECHTIGHEID ZAL AANBREKEN:

“JUSTICE IS COMING!”




Een  profetie:

  Deze profetie zal u hoop en vertrouwen bezorgen en u een houvast kunnen  geven over hoe u door onzekere tijden van crisis, angst en rampspoed kunt navigeren.

Door de geschiedenis heen zijn landschapsvormende heropleving en maatschappelijke hervorming vaak net aan de andere kant van een wereldschokkende crisis gekomen. Als de omvang van de crisis iemand een profetische glimp geeft van de glorie, transformatie en opwekking die komen gaat, wees dan aangemoedigd!

De profetie:  Einde van de wereld zoals we die kennen: Een profetisch woord voor het betreden van het nieuwe tijdperk.



 "Want DE GEEST van de HEER zegt: Ik verwijder nu en vernietig de sluier die over jouw natie verspreid is - en opeens zul je het kunnen zien. Ik verwijder de mist en de nevel onder deze sluier en het zal resulteren in het verduidelijken van wat waar is en wat echt is. Ik begin met jou  natie,  het mooie en je zult volledig ontwaken in wat ik je heb vormgegeven. Voor sommigen zal het een onbeleefd ontwaken zijn en voor sommigen zal het een geweldig ontwaken zijn - maar je zult ontwaken. Terwijl je wakker wordt zul je een impuls van waarheid en duidelijkheid zijn, zelfs voor de naties. Zoals je ziet, het zal ze ook laten ontwaken uit de roes en hekserij van de sluier die ook over hen heen is. Het verwijderen van deze sluier heb ik gepland van ouds en de afgesproken tijd is nu.
Ik sta op het punt om iets geweldigs onder jullie te doen waardoor jullie je zullen verheugen en verwonderen over Mijn grootheid. De goddelozen hebben tegen Mij beraamd en gepland, maar het is in het uiterste lachwekkend. De meest verachtelijke vallen in hun eigen valstrikken. De meest verraderlijke worden gevangen in hun eigen netten. De onaantastbare poppenspelers staan op het punt geschokt te worden door hun verwerpelijke machtshonger  want ik heb gezegd ′′ Genoeg!"

Want ik sta op het punt om Mijn macht te tonen onder de volken en meedogenloze mensen zullen Mij vrezen. Ik ben een Toren van Toevlucht voor de behoeftigen in nood en een schuilplaats voor degenen die onderdrukt worden door tirannen. Ik laat mijn gebrul los om de intriges van de slinkse het zwijgen op te leggen. Ik breng mijn lied uit om het lied van duisternis het zwijgen op te leggen. Mijn lied zal de wolken van somberheid verwijderen. Mijn lied zal de schaduw van de dood wegwerpen. Want ik zet een bankettafel onder de naties en het is een heerlijk feestmaal met keuze wijn. Dit is niet het laatste banket maar het is een geweldig banket. Ik kom in mijn gerechtigheid om de spotters en de ongelovigen te straffen. Maar degenen die naar Mij kijken zullen Mijn glorie en Mijn genade zien en bloeien in Mijn goedheid. Ik ben God van de Naties en dit zal bekend worden. Mijn mensen die op Mij vertrouwden zullen zich verheugen en zeggen: ′′ wij vertrouwden op Hem en Hij redde ons."
Mijn mensen, ik ben een geweldige redding aan het ontplooien  en uitvoeren en jullie zullen weten dat ik het gedaan heb. Je zult bewondering hebben voor alle aspecten van Mijn redding want het zal briljant zijn. Ik red je natie, ik red jullie steden, ik red jullie families, ik red jullie. Ik doe dit namens Mijn Zoon omdat ik Hem de beloning voor Zijn lijden heb beloofd. Hij vroeg naar de naties en Hij gaat ze krijgen. We versnellen nu. Ik zal tot stof malen, hoge muren van verzet en ik zal de kracht van de corrupte slopen. Angst niet voor de schijnbare kwetsbaarheid en menselijkheid van degenen die ik gebruik om mijn plannen uit te voeren. Het is mijn grote vreugde om de zwakke, kleine en dwaze van deze wereld te gebruiken om de wijze en sterke in hun eigen ogen te verwarren. Dit is een ongekende dag en ik maak je wakker. Terwijl je wakker wordt zul je opstaan en stralen en beginnen te bezetten waar corruptie heerst. Je zult het zout van de aarde zijn. Je zult het licht van de wereld zijn. Ik ben de Heer, uw God, en er is geen tegenhouden meer aan mijn plan."

GERECHTIGHEID  komt eraan. In golf, na golf. Niemand komt ergens mee weg. Niets kan stoppen wat komen gaat. Als de rechtvaardigheid van de mens zou falen, zal Gods rechtvaardigheid dat niet doen.

'Wat er de komende  dagen, maanden,  jaren,  ook gebeurt, blijf kalm. (vrees niet!) Dit is niet het einde, maar alleen het einde van de wereld zoals we die kennen... "
Helaas, wanneer sommige mensen de uitdrukking 'einde van de wereld' lezen, stellen ze zich rampzalige scenario's voor met apocalyptische ondergang en wereldwijde vernietiging. Ze hebben de neiging om alle chaos en crisis door deze negatieve lens te zien, en helaas vernietigt het hun hoop voor de toekomst.

 BRON: Door profeet Johnny Enlow (Amerika)


Denk ook aan de boodschap die de Moeder Gods Maria ons bracht in LA SALETTE:
ALS MIJN VOLK ZICH NIET WIL ONDERWERPEN BEN IK GEDWONGEN DE ARM VAN MIJN ZOON TE LATEN GAAN, HIJ IS ZO ZWAAR EN ZO DRUKKEND DAT IK HEM NIET LANGER TEGENHOUDEN KAN.”

 ALS ZE ZICH ZULLEN BEKEREN DAN ZULLEN DE STENEN EN ROTSEN VERANDEREN IN GRAANHOPEN EN DE AARDAPPELEN ZULLEN GEZAAID LIGGEN OP DE AKKERS.”

Dan zal er vrede zijn, de verzoening van God met de mensen.  Jezus Christus zal gediend, geëerd en verheerlijkt worden. De liefde zal overal bloeien.”

“Want God wil dat iedereen in de hemel, op de aarde en onder de aarde de knieën zal buigen voor Jezus. Hij wil dat iedereen hardop zal toegeven dat Jezus de Heer is. Want dat eert God de Vader!”  (Filippenzen 2:10-11)

De Heer zal er op uittrekken als een held. Als een krijger zal Hij verlangen naar de strijd. Hij zal juichen en het uitschreeuwen. Hij zal zijn vijanden overwinnen. De Heer zegt: "Ik heb aldoor gezwegen. Ik heb Mij aldoor ingehouden en niets gezegd. Maar nu zal Ik luid schreeuwen. Ik ga ze verwoesten en vernietigen. Ik zal bergen en heuvels verschroeien zodat alle planten daarop verdorren. Ik zal rivieren laten verdwijnen en plassen laten opdrogen. En Ik zal de blinde mensen leiden op een weg die ze niet kenden. Ik zal hen brengen over wegen waar zij niets vanaf wisten. Ik zal het donker voor hen veranderen in licht. Ik zal de weg voor hen vrijmaken. Deze dingen zal Ik voor hen doen. En Ik zal hen niet verlaten! De mensen die op hun afgoden vertrouwden, zullen vluchten. De mensen die tegen hun afgoden zeiden: 'Jullie zijn onze goden,' zullen bedrogen uitkomen en voor schut komen te staan.”    
(Jesaja 42: 13-17)

Mijn zoon, een berisping van de HEER
mag je nooit terzijde schuiven,
zijn bestraffing moet je zonder afschuw ondergaan,
want de 
HEER straft wie hij liefheeft,
zoals een vader die houdt van zijn zoon.”
(Spreuken 3:11-12)




“Iedereen die ik liefheb wijs ik terecht en bestraf ik. Zet u dus volledig in en breek met het leven dat u nu leidt.” (Openbaring 3:19)

“ Als Hij ons bestraft, is dat op het moment zelf niet fijn, maar pijnlijk. Maar uiteindelijk levert het iets goeds op. Want als we aan de opvoeding van onze Vader gehoorzaam zijn, zal Hij blij met ons zijn.”  (Hebreeën 12:11)

Gelukkig de mens die door God wordt getuchtigd,
wijst daarom de straf van de Ontzagwekkende niet af!”   
(Job 5:17)

Gezegend is degene die God corrigeert; veracht dus niet de discipline van de Almachtige.”



Heer, ik kom bij U!
Ik vertrouw op U.
 Mijn God, stel mij niet teleur!
Zorg dat mijn vijanden geen plezier over mij zullen hebben.
 Mensen die op U vertrouwen, zult U nooit teleurstellen.
Maar met mensen die niet met U willen omgaan,
zal het slecht aflopen.” 
(Psalm 25:1-3)

“Als iemand diep ontzag heeft voor de Heer,
zal Hij hem steeds helpen om de juiste beslissingen te nemen.

 Het zal in alles goed gaan

met hem en met zijn familie ná hem.
 De Heer gaat als een vriend om
met mensen die ontzag voor Hem hebben.
Hij leert hun wat zijn verbond met hen inhoudt.
 Ik vertrouw altijd op de Heer,
want Hij redt mij van elke vijand.”
(Psalm 25:12-15)

 
“Wat Ik vroeger al heb gezegd, is werkelijkheid geworden. En nu vertel Ik jullie nieuwe dingenNog voordat ze beginnen te gebeuren, vertel Ik jullie erover."

(Jesaja 42:9)




“Zegeningen zijn op het hoofd des rechtvaardigen, maar de mond der goddeloze verbergt geweld. … De mond des rechtvaardigen is een bron van leven, maar de mond der goddeloze verbergt geweld. … Als de stormwind voorbijgaat, dan is de goddeloze niet meer, maar de rechtvaardige staat als een duurzame grondslag.
(Spreuken 10:6-7, 11, 25)

“Elk van God ingegeven schriftwoord is ook nuttig om te onderrichten, te weerleggen, te verbeteren en op te voeden in de gerechtigheid.”
(2 Timoteüs 3:16)


“Zo zegt de Heer, uw Verlosser, de Heilige Israël: Ik ben de Heer, uw God, die u leert, opdat het u goed gaat; die u de weg doet betreden, die gij moet gaan. Och, dat gij naar mijn geboden luisterde; dan zou uw vrede zijn als een rivier en uw gerechtigheid als de golven der zee.” (Jesaja 48:17-18)

“Hij heeft u bekendgemaakt, o mens, wat goed is en wat de Heer van u vraagt: niet anders dan recht te doen en getrouwheid lief te hebben, en ootmoedig te wandelen met uw God.”
(Micha 6:8)


Gerechtigheid en recht doen, is de Heer welgevalliger dan offers.
(Spreuken 21:3)




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.