donderdag 9 mei 2019

MARIA BOODSCHAPSTER VAN DE WARE HOOP.



MARIA  DRAAGSTER VAN HET HEMELS ZAAD EN BOODSCHAPSTER VAN DE WARE HOOP:


Maria onderricht:
"Lieve zielen, Ik heb jullie tot Mij getrokken omdat Ik jullie tuin vruchtbaar wil maken. Elke tuin die zich voor Mijn heilige Werken klaarmaakt, wil Ik naar het toppunt van de vruchtbaarheid voor Gods Rijk voeren. Ik heb jullie tuinen besprenkeld met de heilige geuren van Mijn Liefde, en zij hebben zich geopend, omdat Gods Wijsheid hen ontvankelijk heeft gemaakt voor de verlangens van Hem die hen heeft geschapen.
Gods Rijk op aarde lijkt te zuchten onder de dood van de winter. Met Jezus’ Woorden wil Ik jullie echter verzekeren: 'Het is niet dood, het slaapt slechts'. Ontelbare zielen zijn spiritueel ingeslapen. In hen rust een geweldig potentieel aan Goddelijk Leven, dat God in hen heeft uitgestort en dat Hij niet verloren wil laten gaan. God schept niets opdat het onvruchtbaar zou blijven, doch opdat het Zijn Werken van Liefde zou helpen voltooien.
Zoals Jezus Mens werd in Mijn schoot, zo wil God in elke ziel de Menswording van Jezus door Mijn tussenkomst herhalen. Daartoe moet de ziel zichzelf totaal aan Mij weggeven. De Menswording van Jezus Christus kan worden beschouwd als de Lente van Gods Rijk op aarde. Opdat deze Lente de vruchten van de zomer moge kunnen voorbereiden, moet hij in zoveel mogelijk zielen tot bloei kunnen komen. Daarom wil Ik vandaag vele zielentuinen klaarmaken voor de Menswording van Jezus in hen. Ik wil deze tuinen ontsluiten voor de zon van de Ware Liefde en de regen der Genade. Zij zullen zich koesteren in de zaligheid van Mijn Tegenwoordigheid, maar zij zullen ook de ploeg der beproevingen op hun grond moeten toelaten. Zij moeten echter weten dat de ploeg van de beproevingen die aan Mij worden toegewijd en in diepe eenheid met Mij worden gedragen, een gouden ploeg is, die de ziel de verrukking brengt, te zien hoe zij wordt bevrijd van alle ballast en onzuiverheden, die haar vruchtbaarheid belemmeren.
Zielen, geef Mij vanaf vandaag de kans om jullie winterse bodem te laten ontdooien onder de stralen van de lentezon, die Ik vanuit Gods Hart naar jullie toe breng. Laat Mij jullie grond voeden met het rijke voedsel dat Ik jullie door Mijn Apostolaat dagelijks aanbied, en verheug jullie nu reeds op de zomervruchten die jullie grond zal opleveren in de mate waarin jullie bereid zullen zijn om alles te dragen wat van jullie wordt verlangd. Inderdaad, telkens de ploeg door jullie heen trekt, onkruid uit jullie bodem wordt gewied, of de regen jullie treft, breng Ik jullie op jullie ja-woord een stap dichter bij de zomer die nooit meer voorbij zal gaan.
Ik ben de Draagster van het Hemels zaad, de Christus die Zijn Leven in jullie wil verderzetten, en die in jullie ook Zijn Kruis wil verder dragen, en op Gods Tijd in jullie opnieuw verheerlijkt zal worden. Dit alles is de voltooiing van het Goddelijk Leven.
Door Mijn heerschappij in jullie wil de kracht van de Allerhoogste ook jullie overschaduwen, om de ware bruiloft ook aan jullie te voltrekken. Ik word naar jullie gezonden om jullie op dit hoogste goed voor te bereiden. Zo ben Ik sedert de Menswording van Jezus Christus in Mijn schoot de Boodschapster van de ware hoop, en dat zal Ik blijven tot het einde der tijden. De ziel die met Mij het heilig verbond der volkomen toewijding sluit, en dit verbond dagelijks beleeft door de navolging van Mijn onderrichtingen, drinkt deze hoop tot in haar de ware Vrede van Christus heerst. Zo baar Ik in deze ziel het Hart van Jezus dat haar zal helpen, het Kruis te beminnen tot het uur van haar eigen verheerlijking". 
BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat
(Zie Openbaringen  25 maart 2010)




“MARIA  DRAAGSTER VAN HET HEMELS ZAAD EN BOODSCHAPSTER VAN DE WARE HOOP.”
Maria wil de tuin van onze ziel vruchtbaar maken…Geven we Haar daartoe de kans?”






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.