vrijdag 9 augustus 2019

DE WARE OMVANG VAN DE MACHT VAN MARIA




DE WARE OMVANG VAN DE MACHT VAN MARIA:
(Maria, toevlucht der zondaars.)

MARIA, TOEVLUCHT DER ZONDAARS


Maria onderricht:
" Gedenk vandaag (13 augustus.) dat Ik de Toevlucht der zondaars ben. Aan Mijn voeten is de ziel geborgen en in veiligheid, ook nadat zij gezondigd heeft. Mochten toch alle zielen beseffen dat niets een grotere macht kan opwekken tot vergeving van elke zonde, dan de volgende twee handelingen: een vurige kus op de beeltenis van de gekruisigde Jezus, en een smeking om vergeving, geknield voor Mijn beeltenis. God vergeeft alles aan een ziel die Hij aan Mijn voeten aantreft, in rouwmoedigheid en Liefde. Hierin ligt één van de grootste uitingen van Mijn macht: Bij vele miljoenen zielen heb Ik in het uur van hun oordeel het verschil gemaakt tussen eeuwige verdoeming of redding, door één woord dat Ik spreek ten bate van hen die Mij tijdens hun leven oprecht eer hadden bewezen.
Ik herhaal dat, indien de zielen de ware omvang van Mijn macht zouden kennen en deze in geloof, Liefde en overgave zouden erkennen, zij vele uren aan Mijn voeten zouden liggen. Weet dat de satan siddert en beeft van angst bij de gedachte aan de macht die Ik bezit. Hij kent die macht, en hij weet dat zijn rijk op aarde in één ogenblik totaal in elkaar zou storten indien Ik Mijn macht in haar volheid mocht kunnen ontplooien. Daarom besteedt hij zoveel energie aan de bestrijding van alle kennis van, en geloof in, Mijn onvoorstelbare macht over het lot van de zielen.
In Mijn hoedanigheid als Toevlucht der zondaars is Mijn macht over de satan en al zijn werken bezegeld. Spoor daarom de zielen aan om Mij veelvuldig geknield te smeken om de genade van zuivering van hun hart en geest, en van bescherming van hun ziel tegen alle zonde, ondeugd en bekoring. Ik ben de Toevlucht, de sleutel tot de redding voor elke ziel die het ware berouw weet te koesteren. Ik bezit de macht om de bekoring en haar effecten van de zielen af te wenden, en na begane zonden een wedergeboorte mogelijk te maken. Niets is ooit verloren voor de ziel die in diepe nederigheid tot Mij komt".

BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat
(Zie openbaringen 13 augustus 2006)

Ik ben de Toevlucht, de sleutel tot de redding voor elke ziel die het ware berouw weet te koesteren.”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.