woensdag 18 augustus 2021

TIJDEN VAN VERWARRING

 

 

 

TIJDEN VAN VERWARRING:




Profetie

 

De Heer spreekt:

 

Mensenkinderen, de vijand, de Satan is bezig met op allerlei fronten verwarring te zaaien, hij wil onrust, angst verwarring en chaos  scheppen in de wereld, ook in jullie harten wil hij dit werk verrichten! Sta dit niet toe, bewaak je hart als nooit tevoren.

Alles wat zekerheid leek in jullie levens zal in de komende tijden onderuit gehaald worden! De enige Schuilplaats waar het veilig en rustig is en waar zekerheid is, is in Mij en ook bij Mijn Heilige Moeder! Zij is een tabernakel waar ik altijd te vinden ben!

 

                                  
               Maria is een tabernakel waar ik altijd te vinden ben!


 


 

 

Vestig jullie burcht op Mij, de onaantastbare Rots, waarop je met zekerheid kunt bouwen! En deze zal nooit wankelen of instorten. Heb vertrouwen. Ik ben met jullie tot het einde van alles!



 

"De HEER zelf gaat voor je uit, hij zal je bijstaan en geen moment van je zijde wijken. Wees niet bang en laat je door niets ontmoedigen." 

(Deuteronomium 31:8)

 

"De HEER is mijn licht, mijn behoud,

wie zou ik vrezen?

Bij de HEER is mijn leven veilig,

voor wie zou ik bang zijn?"

(Psalm 27:1)

 

"Wie in de beschutting van de Allerhoogste woont

en overnacht in de schaduw van de Ontzagwekkende,

zegt tegen de HEER: 'Mijn toevlucht, mijn vesting,

mijn God, op u vertrouw ik."

(Psalm 91:1-2)

 

"Diep ontzag voor de Heer houd je in leven.

Alleen daardoor zal het goed met je gaan. Er zal je niets overkomen."

(Spreuken 19:23)

 

"Beter een schamel bezit en eerbied voor de HEER

dan grote rijkdom en veel onrust."

(Spreuken 15:16)

 

 


   ''Bemoei je niet met dingen, die haat, onrust en verwarring stichten.

Slechts een iets is noodzakelijk:de geest te verheffen en God te beminnen.'' 
(St. pater Pio)

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.