zaterdag 17 november 2018

UW LIJDEN INSCHAKELEN IN GODS HEILSPLAN


UW LIJDEN INSCHAKELEN IN GODS HEILSPLAN
Richtlijn voor een heilvolle uitboeting:

Maria onderricht:
Een concrete richtlijn om op een waarlijk heilvolle wijze uitboeting te kunnen verrichten voor alle overtredingen die op de levensweg kunnen zijn begaan:
"De ziel moet alles wat haar verleden in zich draagt aan zonde, ondeugd, fouten, nalatigheden en negatieve gedachten, gevoelens en herinneringen, in haar hart samentrekken, dit alles laten overvloeien in elk huidig lichamelijk lijden, en dan dit lijden uit haar laten overvloeien in de grond onder Mijn voeten, opdat Ik dit alles volmaakt kan beheersen. Zij moet zich dit alles levendig voorstellen, want zo zal het ook gebeuren, wanneer zij waarlijk in Mijn macht gelooft. Daardoor kan Ik:
1.                          Haar hele leven uitzuiveren.
2.                          Volmaakt heersen over al haar geestelijke en lichamelijke processen.
3.                          Al haar lijden veranderen in grondstof voor genaden tot Heil van de eigen ziel en van vele andere zielen.
De ziel zal haar huidig lijden bewust en gewild in Gods Heilsplan inschakelen door regelmatig te herhalen: 'Mogen mijn pijnen de pijnen van Gods Hart over de zonden afbetalen.’ Zo zal de ziel samen met Mij haar levensweg zuiveren door toewijding ervan aan Mij. Een gezuiverde zielenbodem wordt tot vruchtbare grond voor de ware Vrede van hart en het Ware Geluk. Opdat de levensweg van de ziel de bloei van deze nieuwe vruchtbaarheid moge ervaren, is het noodzakelijk dat haar leven wordt bedekt met de dauw van het heilig Sacrament van een levensbiecht. Indien de ziel, door welke oorzaak ook, wordt gehinderd om een levensbiecht te spreken, moet zij Mij om Mijn tussenkomst vragen. Ik zal de weg naar een grondige Biecht vrijmaken. Ik heb de vruchten van elke ziel nodig om de grote oogst te voltooien. Deel dit aan de zielen mede, als een praktische weg om zowel met hun huidig lijden als met de wonden van hun verleden om te gaan. De strijd tegen alle duisternis moet beginnen met de overwinning van het Licht in de eigen ziel en in het eigen leven.”
BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat
(Zie openbaringen: 14 januari 2009)


“De strijd tegen alle duisternis moet beginnen met de overwinning van het Licht in de eigen ziel en in het eigen leven.




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.