vrijdag 24 januari 2020

DE ONPEILBARE VREDE VAN CHRISTUS





DE ONPEILBARE VREDE VAN CHRISTUS:
 
"De vrede van het hart is een waardevolle parel."

Mijn vrede is de allergrootste schat, een waardevolle parel. Het is een buitengewoon kostbaar geschenk, zowel van de Gever als voor de ontvanger. Ik heb deze vrede voor jou betaald met mijn eigen bloed. Je ontvangt het door in de stormen van het leven op Mij te vertrouwen. Als je de vrede van de wereld hebt - als alles op jouw manier gaat - dan ben  je niet op zoek naar mijn onpeilbare vrede. Dank Mij daarom als de dingen niet op jouw manier gaan, want in beproevingen zitten geestelijke zegeningen verborgen. Moeilijke omstandigheden zijn normaal in een gevallen wereld. Verwacht ze elke dag. Verheug je in tijden van tegenslag, want Ik heb de wereld overwonnen.

BRON: Uit “Dicht bij Jezus.” – Sarah Young.
"Door op Christus te vertrouwen, in de stormen van het leven, verwerf je de onpeilbare vrede van Christus."


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.