vrijdag 3 januari 2020

EEN NIEUWE START



Een nieuw jaar…


EEN NIEUWE START:

Blijf niet stilstaan bij het verleden. Zie, Ik ga iets nieuws doen!”




Blijf niet stilstaan bij het verleden. Zie, Ik ga iets nieuws doen! Verheug je aan het begin van dit nieuwe jaar in de voortdurende vernieuwing die Ik in je leven bewerk. Laat niet toe dat teleurstellingen en mislukkingen uit het verleden je identiteit bepalen, of maken dat je je verwachtingen naar beneden bijstelt. Dit is het moment voor een nieuwe start! Ik ben een God van onbegrensde creativiteit, verwacht van Mij dat Ik verrassende dingen zal doen in het nieuwe jaar dat voor je ligt. Vandaag is een kostbaar geschenk. Het huidige moment is het moment waarin Ik jou ontmoet, geliefde. Dus zoek mijn aangezicht gedurende de  dag die Ik gemaakt heb. Ik heb deze dag zorgvuldig voor jou voorbereid, met liefdevolle aandacht voor elk detail. Ik wil dat je blij bent en je in deze dag verheugt. Ga op zoek naar tekenen van mijn liefdevolle aanwezigheid terwijl je wandelt op de weg die tot het leven leidt. Houd je ogen open voor de kleine genoegens die Ik langs je weg heb uitgestrooid – soms op heel verrassende plaatsen – en dank Mij voor elk ervan. Jouw dankbaarheid houdt je dicht bij Mij en helpt je vreugde te vinden op je levensreis.


“Zoek mijn aangezicht…”


BRON:  “Ik ben altijd bij je. Vreugde vinden in Gods aanwezigheid.” - Sarah Young.

Zie, ik ga iets nieuws verrichten, nu ontkiemt het – heb je het nog niet gemerkt? Ik baan een weg door de woestijn, maak rivieren in de wildernis.” (Jesaja 43:19)

"De Heer zoekt op de hele aarde naar mensen die Hem met hart en ziel dienen. Hen zal Hij krachtig helpen."
(2 Kronieken 16:9a)

"De Heer helpt hen die Hem met hart en ziel dienen."





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.