dinsdag 16 november 2021

HET SCHAAKSPEL VAN DE EINDTIJD

 

 

 

HET SCHAAKSPEL VAN DE EINDTIJD:

 

 


 

Profetisch woord:

 

De Heer spreekt:

 

Ik heb de controle. Je moet dit altijd voorop houden. Dat ben ik ook. Als ik beweeg, zul je het weten. Ik verplaats de stukken van het schaakbord in dit spel van het leven. Ik verplaats de stukken één voor één op Mijn strategische manier. Ik ben het die de stukken verplaats. Dit is het  ultieme spel dat nu aan zet is. Een schaakspel. Ik verplaats de spelers en haal de stukken eraf die niet thuishoren waar ze zijn. Ik ga verhuizen en weghalen. Verhuizen en verwijderen. Verhuizen en verwijderen. Vertrouwen. Heb vertrouwen. Weet dat ik de controle heb en alle schaakstukken in dit schaakspel des levens verplaats. Zo zegt de Heer. "

Het ontwaken breidt zich dagelijks uit.

 

Blijft waakzaam, wees voorbereid, en bid, want wie zich in slaap laat sussen door de verlokkingen van de wereld loopt het risico, de finale te missen (de beslissende zet, de schaakmat!)

 


 

"Want U bent groot en machtig. U bent een machtig Koning. Alles in de hemel en op de aarde is van U. U bent de allerhoogste Koning.

(1Kronieken 29: 11)

 

"Het koninkrijk van God is in u", zei de Heer. Haast u dus om uw hart voor te bereiden voor deze Bruidegom opdat het Hem behaagt om te komen en in u te wonen. Want Hij heeft gezegd: "Als iemand van Mij houdt, bewaart hij mijn woord, en dan zullen Wij in hem komen en verblijf in hem nemen (Joh 14,23) Maak dus plaats voor Christus en sluit de deur voor al het wereldse,  behalve voor Hem, voor het hemelse, het eeuwige. Als u Christus bezit, bent u rijk en Hij alleen is u genoeg. Hij zal over u waken.

 

BRON: onbekend profeet uit de wereldwijde profetengemeenschap.

 



 

Houd de Machtige hand van God, in het vizier…Hij gaat grote dingen doen! Er komen belangrijke  zetten in zicht…

 

 

 

We leven in vertrouwen op God; wat komen gaat is nog niet zichtbaar."

(2 Korintiers 5:7)

 

"De Geest en de bruid zeggen: "Kom!" En laat iedereen die het hoort, zeggen: "Kom!" Iedereen die dorst heeft, mag komen. Iedereen die wil, mag komen drinken van het water dat levend maakt. Je hoeft er niets voor te betalen.

 

Hij die deze dingen gesproken heeft, zegt: "Ja, Ik kom gauw!" Amen! Zo is het! Ja kom, Heer Jezus!

Ik bid dat onze Heer Jezus Christus in alles goed voor jullie zal zijn."

(Openbaring 22)

 

"En zie, Ik ben met u al de dagen tot aan de voleinding der wereld."

(Matteüs 28:20)

 

" Maar niemand weet wanneer die dag en dat moment zullen zijn. Ook de hemelse engelen weten dat niet. Ook de Zoon weet dat niet. Alleen mijn Vader weet het. Zoals het ging in de tijd van Noach, zo zal het ook gaan als de Mensenzoon terugkomt."

(Matteüs 24:36-37)

 

"Onderwerp u dus nederig aan Gods hoge gezag, dan zal hij u op de bestemde tijd een eervolle plaats geven." 

(1 Petrus 5:6)

 

" Maar de Heer zegt: Houd moed! Houd moed, volk! Ga aan het werk, want Ik ben met jullie, zegt de Heer van de hemelse legers. Want Ik doe wat Ik heb beloofd toen Ik jullie uit Egypte bevrijdde. En mijn Geest zal bij jullie zijn. Wees dus niet bang. "

(Haggaï 2:5)

 

 

 




 Zie ook blog: ons verdriet zal verdwijnen:

 

https://jezusmariagroep.blogspot.com/2018/12/ons-verdriet-zal-verdwijnen.html

 

 

 

 

 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.