vrijdag 6 december 2019

BLIJF DICHT BIJ JEZUS




BLIJF DICHT BIJ JEZUS!



Blijf heel dicht bij Mij, dan zal je niet afdwalen van de weg die Ik voor je heb uitgestippeld. Dit is de beste manier om op koers te blijven en ook de meest aangename manier. Mensen zijn geneigd om steeds meer taken te creëren rondom hun religie. Ze bieden Mij tijd, geld en werk aan, zonder dat ze Mij geven waar ik het meest naar verlang, hun hart. Het volgen van regels kan een automatisme worden. Zodra de regels een gewoonte worden, kosten ze nauwelijks inspanning en denk je er niet meer over na. Maar regels die een gewoonte worden, geven een vals gevoel van zekerheid en sussen de ziel in een diepe slaap.
Ik zoek kinderen met een wakkere ziel, die verrukt raken door de vreugde van mijn nabijheid. Ik heb de mensheid gemaakt  om Mij te prijzen en voor eeuwig van Mij te genieten. Ik geef vreugde, het is aan jou om Mij te verheerlijken en dicht bij Mij te leven.

BRON: Uit “Dicht bij Jezus”- Sarah Young.


"Ik heb de mensheid gemaakt  om Mij te prijzen en voor eeuwig van Mij te genieten. Ik geef vreugde, het is aan jou om Mij te verheerlijken en dicht bij Mij te leven."




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.