maandag 30 december 2019

VORM EEN HECHTE EENHEID MET JEZUS




VORM EEN HECHTE EENHEID MET JEZUS:...en wandel in het Licht met Jezus.



Vertrouw Mij met alles wat in je is. Wat ik in jou en door jou heen kan bereiken, is afhankelijk van de mate waarin je Mij vertrouwt. Eén aspect hiervan is in hoeverre je Mij vertrouwt tijdens een crisis of bij een belangrijke beslissing. Sommige mensen falen hierin jammerlijk, terwijl anderen juist op hun best zijn in moeilijke tijden. Een ander aspect is ook belangrijk: de stabiliteit van je vertrouwen in Mij. Mensen die bij tegenslagen op Mij bouwen, vergeten Mij misschien als het leven goed gaat. Moeilijke tijden kunnen je eraan herinneren dat je Mij nodig hebt, terwijl je in rustige vaarwateren in slaap kunt worden gesust door je zelfredzaamheid.
Ik ben net zo blij met je kleine stapjes van vertrouwen als met je reuzensprongen van geloof. Je denkt misschien dat niemand het ziet, maar ik ben met je en zie alles, en verheug Mij erover. Om in mijn nabijheid op te kunnen bloeien, is het essentieel dat je consequent op Mij vertrouwt.
Ik leid je op een unieke weg, die precies bij jou past. Hoe dichter je naar Mij toegroeit, hoe meer jij jezelf wordt, zoals ik  je in gedachten had. Omdat jij uniek bent, wijkt de weg die jij met Mij aflegt af van die van andere mensen. Maar met mijn mysterieuze wijsheid stel ik jou in staat om je eigen weg te volgen en toch nauw contact te houden met anderen. Wanneer jij jezelf meer aan Mij toewijdt, kun je anderen gemakkelijker liefhebben. Verwonder je over de schoonheid van een leven dat met mijn nabijheid verweven is. Wees blij dat wij samen een hechte eenheid vormen. Geniet van het idee dat jij jezelf zult vinden, als jij jezelf  in Mij verliest.

BRON: Uit ‘Dicht bij Jezus.’- Sarah Young.

"Verlies uzelf in Jezus, dan zal je jezelf vinden!"


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.