vrijdag 27 december 2019

WANDEL MET JEZUS IN HET LICHT



Goede vrienden, misschien kan volgende overweging een goed voornemen zijn voor het komende nieuwe jaar:

WANDEL MET JEZUS IN HET LICHT:



Ik bereid je voor op wat er verderop op je pad ligt, net voorbij de bocht. Neem de tijd om stil te zijn in mijn nabijheid, zodat Ik je kracht kan geven. Hoe drukker je wordt, hoe harder je deze tijd met Mij nodig hebt. Er zijn zoveel mensen die denken dat tijd met Mij doorbrengen een luxe is die zij zich niet kunnen veroorloven. Daardoor leven en werken zij in eigen kracht, totdat hun kracht is uitgeput. Pas dan roepen zij naar Mij om hulp of ze wenden zich bitter van Mij af. Hoeveel beter is het om dicht bij Mij te wandelen, te bouwen op mijn kracht en Mij in elke situatie te vertrouwen. Als je op deze manier leeft, zul je minder doen, maar veel meer bereiken. In deze gehaaste wereld zal je rustige levenstempo opvallen. Sommige mensen zien je misschien als lui, maar veel meer mensen zullen gezegend worden door jouw vredigheid. Wandel met Mij in het licht,  dan zul je Mij weerspiegelen aan de wereld die toekijkt.

BRON: Uit ‘Dicht bij Jezus’ – Sarah Young.

Bidden we om samen met Jezus te mogen wandelen in Zijn Licht!


“Wandel met Jezus in het licht.”


1 opmerking:

  1. Door omstandigheden ben ik vertraagd in alles.en ja, ik ben veroordeeld door velen. Jaloersheid volgt me, mensen verstaan me niet. Doet pijn, al die achterklap. Toch leerde ik, nu nog, dat Jezus me opvangt, Hij wandelt met me mee, ben er héél héél blij om! Dank U

    BeantwoordenVerwijderen

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.