donderdag 23 april 2020

ZOEKT MIJ ZEGT JEZUS!



ZOEKT MIJ ZEGT JEZUS!

Vandaag zegt Jezus nog steeds:

Wie Mij zoekt met gans zijn hart zal mij geweldig vinden!
  
Kom en Zoekt Mij!
“Vraag, en jullie zal gegeven worden. Zoek, en je zult vinden. Klop, en er zal voor je worden opengedaan. Want ieder die vraagt, krijgt, en wie zoekt, vindt, en voor wie klopt, zal worden opengedaan.”
(Matteus 7:7-8)

God roept ons allemaal tot zijn hart. OM HEM TE KENNEN. Om Hem te ervaren, om diep - heel erg diep - verwonderd te zijn over wie Hij IS. En om Hem dan bekend te maken aan de wereld die zo doolt in onwetendheid, die geen liefde kent, geen hoop heeft en geen uitkomst ziet.


Ik heb een tijdperk gebracht waarin de mens mij meer dan ooit kan ontmoeten.

Ik ben niet het einde van de wereld, zegt de Heer.

Ik ben de stralende nieuwe dag.

 

Helaas is de wereld erg eigenwijs, en soms is een crisis het enige dat mensen wakker zal maken.

Ze zoeken me nu meer dan ooit tevoren. Ze weten meer dan wat dan ook hoe ze Mij nodig hebben.
Ik laat situaties toe, zodat de mensheid herinnerd wordt aan hun zwakheid en sterfelijkheid.
Het is iets dat velen zal helpen Mij te vinden, temidden van dit alles.
Als je Jezus Christus leert kennen,
als je Jezus Christus leert zien,
als je Jezus Christus leert beminnen,
als je Hem ontdekt die ZIJN LEVEN GAF VOOR JOU,
om je te verlossen


De Heer is echt.
Hij is hier bij ons.
Hij leeft volledig.
KOM EN ONTMOET HEM!

 

NIETS IS ONMOGELIJK VOOR MIJ,
zegt Jezus Christus.


Als je Mij vindt, als je Mij GELOOFT met GANS JE HART,
dan gaan er geweldige wonderen gebeuren,
dan kan de wereld herademen en nieuw worden, dan kan de duisternis niet langer over jullie heersen. Maar zal Ik als Koning heersen! Dan kan een prachtige nieuwe tijd aanbreken voor de wereld, als jullie Mij maar willen vinden en aanvaarden als jullie God!

 


"JE ZAL MIJ VINDEN ALS JE MIJ ZOEKT MET HART EN ZIEL."



 




Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.