maandag 21 oktober 2024

AFLEIDING

    AFLEIDING:




"Jullie zullen mij zoeken en ook vinden, als jullie mij tenminste met hart en ziel zoeken."
!Jeremia 29:13)

Voel je je wel eens opgejaagd en leeg door de constante stroom aan prikkels en verwachtingen? Het eindeloze zoeken naar meer spullen, meer succes, meer drukte laat ons vaak onvoldaan achter. We rennen van het ene naar het andere, maar blijven ons afvragen waarom het nooit genoeg is.
Sta vandaag eens stil en vraag jezelf af: Waar ben ik echt naar op zoek? Waarom blijft dat gevoel van voldoening zo ongrijpbaar?
"Onderzoek mijn leven, o God, ontdek alles over mij; Ondervraag en test mij, krijg een duidelijk beeld van wie ik ben; Kijk zelf of ik iets verkeerds heb gedaan - en leid mij dan op de weg naar het eeuwige leven."
 (Psalm 139:23-24)
Afleiding is onze grootste vijand in het leven met God. Sta stil, kijk de waarheid in de ogen, en vind rust in wat echt belangrijk is.

BRON: Joyce Meyer Ministries.





"Doorgrond mij, God, en ken mijn hart,
peil mij, weet wat mij kwelt,
zie of ik geen verkeerde weg ga,
en leid mij op de weg die eeuwig is."
(Psalm 139:23-24)















Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.