vrijdag 25 oktober 2024

ROZENGEBED VOOR DE GRONDVESTING VAN GODS RIJK OP AARDE

    ROZENGEBED VOOR DE GRONDVESTING VAN GODS RIJK OP AARDE:





Het onderstaand gebed is de vrucht van een smeking met verwijzing naar de Openbaring van Maria als Meesteres van alle zielen de dato 2007: “Ik vraag aan Mijn dienaren dat zij samen met Mij de tuin willen aanleggen die zal uitgroeien tot het centrum van het Rijk Gods op aarde. Ik vraag dat zij dit doen door elke dag drie rozenbollen in de bodem van hun ziel te planten in de vorm van drie Weesgegroeten voor de bespoediging van het Rijk Gods op aarde. Na elk van deze drie Weesgegroeten zullen zij zeggen: ‘Laat het Rijk Gods nu op aarde komen’. Maria geeft onderstaand gebed ten behoeve van de zielen die deze dagelijkse gebedsoefening willen omlijsten met een speciaal gebed:  
ROZENGEBED VOOR DE GRONDVESTING VAN GODS RIJK OP AARDE:  
Lieve Moeder Maria, Mag ik U de tuin van mijn ziel in handen geven, en U smeken dat U hem vandaag wil verrijken met drie nieuwe rozenbollen. Mogen deze rozenbollen onder Uw toezicht, zorg en heerschappij openbloeien tot bloemen van Liefde, deugd en heiligheid. Stort toch Uzelf uit in de bodem van mijn rozentuin, o allermooiste en allerheiligste Bloem van het Hemels Hof, opdat mijn ziel moge veranderen in een paradijs dat de Allerhoogste in verrukking brengt. Moge Hij door de schoonheid en de macht van Uw Tegenwoordigheid in mijn zieletuin, de Heilige Geest over de mensheid uitstorten, tot grondvesting van Zijn Rijk op aarde:

SLOT: 3 x Wees gegroet Maria: Wees gegroet Maria, Dochter van God de Vader; Wees gegroet Maria, Moeder van God de Zoon; Wees gegroet Maria, Bruid van God de Heilige Geest. telkens gevolgd door: “Laat het Rijk Gods nu op aarde komen”  

BRON:MARIA DOMINA ANIMARUM APOSTOLAAT (zie gebeden)






"Maria, is de veiligste,zekerste en snelste weg om naar Jezus Christus te gaan."
(H.Grignion de Montfort.)


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.