zondag 21 oktober 2018

BLOEIENDE TUIN IN UW ZIEL


BLOEIENDE TUIN IN UW ZIEL:


Maria onderricht:

De prins der duisternis heeft slechts één betrachting: het paradijs van elke ziel te veranderen in een dorre woestijn. Wanneer de ziel zichzelf totaal aan Mij geeft, maak Ik haar tot een bloeiende tuin die Mijn geuren en Mijn schoonheden draagt. Mijn echte toegewijde is daardoor een levend teken tegen de duisternis. In deze ziel straalt de Eeuwige Lente.
Elke ziel die verlangt om diep in Mijn Wezen door te dringen, moet zijn als een bloem die het zonlicht in volle teugen in zich opneemt en ook het water van Leven in zich opneemt tot haar verzadiging is bereikt. Wanneer de duisternis intreedt, sluit zij zich. Zie toch het teken: Wanneer de duisternis haar bedreigt, zou de ziel zich voor deze dreiging moeten afsluiten en tot inkeer komen. De kracht van de bloem schuilt in haar meeldraden, die de ware levenskracht en de vruchtbaarheid dragen. Vooral in duistere tijden betracht ook de ziel haar kracht diep in zichzelf te zoeken. Zij zal er Mij vinden in de mate waarin zij Mij ook bij zonneschijn met verlangen in zich heeft opgenomen.
Het is voor Mijn dienaren in deze duistere wereld noodzakelijk dat zij zich regelmatig uit het wereldse terugtrekken om het Ware Leven in zich terug te vinden. Hoe belangrijk is toch de Ware Vrede, de ware rust in het hart. De wereld brengt onvrede en onrust, en put de ziel uit door de eeuwige strijd in zichzelf en met de wereld en zijn invloeden. Vrede en rust in het hart, openen in de ziel alle kanalen doorheen dewelke Ik het sap van Leven laat stromen. Rust en teruggetrokkenheid zijn geen ondeugden wanneer deze worden nagestreefd in de betrachting om de ziel helemaal te openen, opdat zij zich kan voeden met het Goddelijk Licht zodra de zon opnieuw doorbreekt. Ja, om Mijn troon heen zie Ik de bloemen bloeien. Zij moeten zich ook weten te beschermen tegen de winden en het ontij van hun omgeving, die zo vaak vooral het zaad van onkruid om zich heen verspreidt".
BRON:Maria Domina Animarum Apostolaat
 (Zie openbaringen: 30 juni 2007)


“Wanneer de ziel zichzelf totaal aan Mij geeft, maak Ik haar tot een bloeiende tuin die Mijn geuren en Mijn schoonheden draagt. Mijn echte toegewijde is daardoor een levend teken tegen de duisternis. In deze ziel straalt de Eeuwige Lente.”






Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.