zondag 16 februari 2020

STILTE EN RUST



STILTE EN RUST:

"Leid me naar stille wateren,waar het vredig is."



Dank Mij voor alle omstandigheden die ervoor zorgen dat jij stil moet zijn. Bederf deze stille uren niet door te wensen dat ze er niet waren en ongeduldig te wachten tot je weer wat mag doen.
De belangrijkste werken in mijn koninkrijk worden soms op een ziekbed of vanuit een gevangeniscel gedaan. Verzet je niet tegen de beperkingen van een verzwakt lichaam, maar zoek mijn weg in al deze omstandigheden. Beperkingen kunnen bevrijdend zijn als je ernaar verlangt om dicht bij Mij te leven. Stilte en rust versterken jouw besef van mijn nabijheid. Heb geen hekel aan deze eenvoudige manier om mij te dienen. Je hebt misschien het gevoel dat je een hoop drukte van de wereld mist, maar met je stille vertrouwen geef je een krachtig getuigenis in de geestelijke wereld. In zwakheid wordt mijn kracht zichtbaar.






BRON: Uit ‘Dicht bij Jezus.
 (Dagelijks genieten van zijn nabijheid.) – Sarah Young.

Wees stil, en weet dat ik God ben, heb vertrouwen!”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.