vrijdag 8 december 2017

KERSTDAG MAAK UW KEUZE



KERSTDAG MAAK UW KEUZE!



Christenen bent u nog waarachtige volgelingen van Jezus? Geef hem dan de plaats die hem toekomt in uw leven… (Zorg ervoor dat uw kinderen en kleinkinderen nog weten waar het om gaat met Kerstdag!) Laat u niet langer de kaas van uw brood eten!
Het jaarlijkse liedje is alweer begonnen, de Santa (kerstman) doet al terug volop zijn intrede... Ik waarschuw:
Jezus
heeft gezegd: "Wie mij bij de mensen zal verloochenen, hem zal ik ook verloochenen bij de Vader! " (Lucas 12:8-9) Wie bij het geboortefeest van Christus, Jezus onder de mat veegt en er iemand anders in de plaats stelt die niks met het kerstfeest te maken heeft, wel Jezus zal tegen die mensen zeggen: "U hebt mij niet willen kennen, ik ken u ook niet!" STOP dus met dat kerstman gedoe en zijn bijbehorende commerciële uitspattingen aub!


Met Kerstdag, gaat het om Jezus Christus!

Lees ook:

GEEN KERSTDAG ZONDER JEZUS CHRISTUS!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.