vrijdag 20 april 2018

DE KERN VAN DE ROOS VAN MARIA


DE KERN VAN DE ROOS VAN MARIA:
(De groei naar eenwording met Maria.)


Maria onderricht:
"Terecht ben Ik de Meesteres van alle zielen, want door Mijn jawoord is de Menswording, en hierdoor de verlossing van de zielen, mogelijk gemaakt.
De groei naar eenwording met de Meesteres van alle zielen is een reis naar de kroon van de Hemelse Roos. Zeg aan de zielen dat de kern van een roos vanaf de grond slechts bereikt kan worden door de beklimming van de stengel en het trotseren van de doornen. Zeg hen ook dat deze reis pas echt begint wanneer zij zich aan mijn voeten neerwerpen, want mijn voeten zijn de plaats waar de stengel uit de bodem komt. Wie zich aan mijn voeten neerwerpt door een volkomen onderwerping aan mijn aanwijzingen, begint de klim die hem van de aarde, de beïnvloeding vanuit de wereld, losmaakt, en hem via beproevingen naar de Hemelse sferen kan voeren.
De kern van de Hemelse Roos ontsluit zich slechts voor de ziel die verlangt te leven in volkomen onderwerping aan Haar, die het lijden om Harentwil niet schuwt, en die de rozengeur van de heiliging als het absolute doel van haar leven heeft gesteld. Geen ziel kan Mijn verblindende schoonheid en de verrukkingen van Mijn heiligheid genieten zonder de wereld te overwinnen, zowel in zichzelf als in haar omgeving. Tijdens de klim naar de kern van de Roos zal de ziel reeds rozenblaadjes aantreffen als tekenen van mijn macht, mijn Liefde en mijn bescherming. Hoe hoger zij op de stengel klimt, des te beter zal de bries van de Heilige Geest voor haar voelbaar worden. In de bloemkroon zal zij totaal opgenomen worden in het leven van mijn Hart.” 
BRON: Maria Domina Animarum Apostolaat
(Zie openbaringen: 26 juni 2006)


“In de bloemkroon zal men totaal opgenomen worden in het leven van mijn Hart.” 





Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Opmerking: Alleen leden van deze blog kunnen een reactie posten.